8 februari 2010

Jokkmokks Marknad & Födelsedag

Nu har det varit fullt upp på sistone som vanligt. Det har hunnit bli två svängar till Jokkmokk och det har varit födelsedagar att fira, bland annat min. Det har varit gratulanter hela helgen men det är först idag som jag har blivit ett år äldre. Varje år blir jag lika häpen över hur tiden springer iväg och undrar om jag verkligen hinner göra allt här i livet som planerat. Den som lever får se.

På Jokkmokks Marknad blev det tolv strumpor för en hundring, det är en tradition. Jag kilade in på Röda Korsets lokal och hittade den här söta servetthållaren. Tidigare har jag haft en jätte gammal hålslagare som hållt i min servetter, men eftersom den tog upp så stor plats på bordet var jag nöjd över den här lilla skapelsen för en tia.


Sedan har jag fått massa fina presenter, men dem får ni inte se idag. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar