10 februari 2010

Presenter som inte går av för hackor

Det har varit kalasande i dagarna fyra. Här kommer lite bilder på några av de fina presenterna jag har fått.Träburen är av mor & co..lika den söta stolen. (keramikskålen är köpt på loppis för en femma.)
Min kusin Adam är en riktigt skicklig
konstnär

Lenas bakpresenter går inte av för hackor!

Imorgon åker jag norrut, närmare bestämt till Kiruna. Det blir en tur med skoter och övernattning i stuga med världens bästa Pia. Blir en helg att se framemot!

Vad har ni för helgplaner? : D

4 kommentarer:

  1. Men vilka fina presenter! träburen var ju hur fantastisk! : ) Grattis i efterskott förresten! kram /Elli

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Såg att du frågade om stärkning i Tusen ideér .....

    Jag använder potatismjöl utrört i vatten som jag doppar det jag vill stärka i. Sen stryker jag tills det blir torrt. Har pressduk mellan strykjärn och duk.

    //hilma

    SvaraRadera
  3. Mycket tjusiga presenter, gillar särskilt den vackra krukan.
    Beträffande stärkelsen så köper jag inte den på affärern eftersom jag aldrig har lyckats få det så pass hårt som det behövs, jag doppar dukarna i en blandning av florsocker óch vatten, och sedan får duken självtorka.

    SvaraRadera
  4. Vilka fina presenter! Grattis i efterskott.

    kram

    SvaraRadera