7 mars 2010

Underbara fjälls

Då har första helgen i fjälls passerat.
Vi lämnade packkälken hemma med all ved och fiskeutrustning bara för att fritt kunna köra köra köra : )
Nu har jag kört X antal mil och känner att min tumme är sliten. Gastumme problem. Förra våren gick värken aldrig riktigt över eftersom jag körde varje dag i minst en vecka redan i början på säsongen. Så nu försöker jag ta hand om tummen bättre genom stretching och massage efter varje tur. Tänk att en högertumme är den viktigaste kroppsdelen under vårsäsongen.

Jag lämnade kameran hemma så har tyvärr inga bilder att bjuda på, men jag lovar, snart är det bara fjäll, skotrar och fiskar på motiven. När ska jag hinna pyssla?

Den här bilden är från förra året. Stefan & Pia leker sälar(?) på den blanka isen. Fina minnen. . .

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar