7 april 2010

En kanna för påskkärringar

Satans typiskt! Hela inlägget var färdig skrivet och med bilderna på rätt plats. Poff!, så har jag tryckt på någon knapp och allt är borta. Poff poff poff!
Morr.
I allafall. Mitt internet är i rullning så jag har en heldel bloggar att ta igen läsning på plus att här ska visas lite påskbilder som jag utlovat...
Fina färger i min Kockums kanna som bara faller den påskigaste kärringen i smaken. Fyndat för några tior i Degebo i somras på laduloppis.
Mammas påskpresent bestående av påskliljor i plåtburk med små bruna ägg. Jag tycker det blev så dekorativt med locket som lutar mot blomman. Burken är ett tippenfynd.
Underbara fjälls med massa konstverk. Bilden är tagen några mil från Tjuonajokk.
Vy från Teusa.
Visst ser det ut som att Stefan kör på öppet vatten då vinden format snön till vågor?


Inatt kommer jag sova gott då både dator och nät tillfrisknat.
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar