15 april 2010

Jag öppnar mina sinnen för..tofsar

För tillfället känner jag mig lite dålig på att vara inspirerande på min blogg. Jag är så inne i mitt skolarbete med lagar, försäkringar, flödesscheman och affärsplaner att inredning och pyssel kommer längre ner på prioriteringslistan.
Däremot ställer jag mig in på att med öppet sinne ta in massa inspiration från Nepal. Vem vet, när jag kommer hem kanske jag vill göra om hela hemmet. .
. . sovrummet ligger farligt nära redan som det är eftersom vi inte verkar ta oss från den här läggan. (-Ssh, säg inget till Stefan!)

Hur skulle det vara med lite tofsar i sann Maria Montezami anda? Jag saknar fortfarande det rätta piffet till min stora vita skänk..nycklarna ser lite nakna ut.

Imorn är det fjälls som gäller igen. Nu ska jag banne mig dra upp fler och större firrar än min andra hälft. Det får vara nog med 2:a platser, jag SKA vinna!
Wish me luck!


psst
Förresten det är ingen där ute som säljer en Lonley Planet Nepal guidebok? Bibblan har den inte, illa.

1 kommentar:

  1. jag köppte min första toffs idag! Och det kommer inte bli min sista kan jag lova=) I morgon ska jag på jakt efter fler!

    SvaraRadera