17 juni 2010

Candy Shop Show + MS Meet

Eftersom det inte blev Thailand för mig i och med oroligheterna så tröstshoppade jag upp mitt presentkort på Fullerö Handel. Detta är mina fina tröstssaker..Ett rosa fat med vita prickar och skavda kanter. Två rosa porslinsskålar och en mindre med cupcakes på. Köpte även en cerise hattask med vita prickar på som inte är med på bild. Måste komma underfund med var jag ska ha den.. och vad jag ska gömma i den.
De söta muffinsformarna med dinosar och USA-flagga är från DollarStore.

Jag ser verkligen framemot helgen. Imorgon är det Candy Shop Show. Jag har tidigare idag varit med Forden utanför Coop och delat ur reklamblad inför eventet. Roligt när det händer grejer i stan.
Inte nog med detta, på lördag är det ju den traditionella Midnight Sun Meet med veterancruising och dans på Nunnis. Dock har de lovat pissväder som vanligt. Ja jag minns inte sist det INTE regnade under MS Meet. Fast alla mina fina partypinglor tycker vi kan ha picknick inne på mitt vardagsrumsgolv om vädret ska sura. Jag tycker det låter som en perfekt idé!
Lena vill tömma frysen sin på bulla och jag vill få användning av min picknickväska!

Forden, eller som jag döpt den till, "Lillebror". Vet inte varför min kamera inte lyckades fånga den rätta färgen. På den här bilden ser bilen så matt och tråkig ut. i Verkligheten något helt annat. Jag har fastnat mer för den där karamellen än jag trodde. Har nästan fått "körförbud" av Stefan : )

Trevlig helg & take care!

3 kommentarer:

  1. Jag ska också på showen! Vi kanske ses där =)

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar som rekryteringsledare i Umeå-regionen för Cultural Care Au Pair :)

    SvaraRadera
  3. Härnere kallar vi gröningen för Farfar (fast visst är det krut i den. I alla fall påstår Stefan det)

    SvaraRadera