12 december 2009

Inte högre än en hustomte

Igår var jag i lilla Tierp och gled runt. Där hittade jag mig två underbart söta blusar som kommer bryta av perfekt mot mina "fejkskinn-leggins". De tunna blusarna blir även perfekt som svala plagg i utlandet i januari.
Förutom blusfynden hittade jag dessa jätte fina servetthållare från Miljögården i inredningsbutiken Rummet Rita. Det blev fyra stycken för 19kr styck, ångrar en aning att jag inte köpte fler. .


När jag skulle ta bilden av servetthållarna så la jag dem tillfälligt på en stol i hallen.
Jag gick för att hämta kameran och blev en snudd chockad vad svärmors lilla byracka hade gjort för bus. Lurven som inte är högre än en hustomte hade lyckats få tag i en av servetterna och dragit den ur hållaren försiktigt för att sedan inbjuda in sin syster till lek. Se bilden nedan. Busiga charmtroll!

Nu en kopp glögg som avslutning på kvällen.
Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar