4 januari 2010

Vill bjuda till kalas!

Oj så sugen jag blev på att bjuda in till ett riktigt kak kalas! Det går inte annat då jag råkade trilla in på http://www.formodesign.com/ som har grymma bakformar.
Mina personliga favoriter är Classic Cars, Mini Rose, Julkrans samt Aloha. Min födelsedag ligger inte långt borta, kanske något att önska sig? Blink blink. .

Fast först ska darling fylla år och detta ska firas i solen på en härlig strand. På lördag bilar vi ner till Månkarbo för att sedan tillsammans med resten av gänget lyfta med planet den 13e jan. Det ska bli underbart att få mysa med hotellfrukost, sena drinkar till solnedgången och ingen klocka.
Visst är jag ju lite less på att bp i resväskan efter året som varit men en vecka ska jag väl kunna offra mig va! ; )

Nu sova, imorgon är det tvättning och andra förberedelser inför resan. Bland annat trixa med gubbens present. . Scch..
Natti Natti

1 kommentar:

  1. Vad kul att du hittade till SIB, jag lägger in dig som medlem nu, länka gärna med SIB"blomman". Välkommen i gänget :-)
    Kram Lisa

    SvaraRadera