1 februari 2010

Blommor med bud minsann!

Idag kom Interflora hem till oss med blombud.
Jag trodde det var gubben som fått en sen present av någon men buketten var adresserad till mig.
När Stefan sedan hämtar upp mig för att åka och handla berättar jag kvickt att jag fått blommor men det står inte från vem! Han får ett leende som är ända ut till öronen och säger:
- Vi firar ju årsdag idag!

Underbara Stefan, se vilken fin bukett jag fick...
..och med tillhörande liten björn.
Själv skäms jag en aning då jag inte alls kom ihåg att det var idag vi firar 3 årsdag : / Jag kan komma och tänka på det annars flera gånger per år, men såklart inte när det gäller. Illa.

Imorgon bilar vi ner till Uppsala och hämtar bilen från verkstan, sedan upp igen på torsdag så får se hur jag har möjlighet till att blogga.
Ha en bra vecka!

1 kommentar:

  1. Annie! du behöver inte känna dig dum! här har du en till som missade treårsdagen då den verkligen gällde! så himla typiskt! hade tänkt på den flera gånger och sen när den kom så hade jag helt glömt det :) hoppas ni fick en mysig dag iaf! kram /E

    SvaraRadera