31 januari 2010

Påse Renkött vs Kolakakor

Just hemkommen från moster som bjöd på knäckglass och gav mig en påse med renkött. Kanske blir det köttsoppa nästa vecka..Lyx!

I
går bakade jag kolakakor! Mums! Så enkla och så goda.

Te och en kolakaka satt inte helt fel en lördag.
Kusmi te't fick jag av mina kollegor när jag slutade jobbet i Stockholm. Den söta koppen med fat är ett fynd från Myrorna.
Min vän Lena har födelsedagsfika ikväll så jag kilar nog över till henne med den här lilla presenten senare. Jag tjuvstartade och gav henne en present redan igår, men som hon redan hade fått så får inte glömma kvittot!

2 kommentarer:

  1. Tack för besöket i min blogg! Jättefin blogg du har, jag kommer nog snart tillbaka och kollar mer...Blir jättesugen på kolakakor nu när jag ser dom på bilden!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kolakakor är sååå gott, bakade senast i förra veckan...

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera