26 maj 2010

Back in Svea

Tillbaka i Svea sedan i måndags.
Känns skönt med rent dricksvatten, klädtvätt utan missfärgningar samt att magen sakta men säkert börjat återhämta sig från bakterie attacken som sitter sedan en vecka tillbaka.

Dock befinner jag mig i Månkarbo eftersom min flygbiljett är bokad från och med måndag morgon, detta betyder att min kamerasladd är hemma så det kommer inga bilder ännu.


Fast jag är inte missnöjd med att få tillbringa några dagar i min favoritby!
Stefan har ju inskaffat sig en ny leksak på 4a hjul som vi pysslar med hela dagarna så det är fullt upp.

Imorgon ska jag på härliga Fullerö Handel. När jag fyllde år fick jag ett presentkort dit som jag nu ska tröstshoppa upp eftersom det inte blev någon solsemester för mig. Kommer hem lika blek som när jag for.
Jag funderar om jag ska köpa mig något snyggt men praktiskt till köket. Sådant är jag jätte dålig på att sätta pengar på annars, men nu har jag en fin slant att köpa något ordentligt för :)

Nu ut i garaget igen!
take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar