30 maj 2010

Grattis Mammsen & Syster!

Imorgon landar jag i Gällivare igen.
Så under veckan dyker det nog upp lite bilder både här och på facebook från resan.
Så småningom kommer det kanske en film också när Pia klippt ihop den...om den nu blir offentlig vill säga.
Sedan har jag ju köpt massa fint på Fullerö Handel som jag bara måååste visa : )

Måste gratulera syster yster som tävlat med sin islandshäst Ljuvur idag. De fick 1:a placering i B-finalen, och 2:a pris i A-finalen. Ni är så bra!

Det är ju även mammsens dag idag, men henne ska vi fira imorn kväll med mys och presenter från resan.

Så underbart att sommaren verkligen är här nu. Igår öste regnet ner i Månkarbo, vi fick hela 26 mm nederbörd! Men det är en bra början för alla växter som nu kan växa sig ännu större och grönare.
Suck, som varje sommar så önskar jag att jag hade en gård här nere.. Jag drömmer mig vidare..
Som varje sommar..

Kanske jag kan slita tankarna från gårdar då Marianne ska visa hennes bilder från London. Ett blivande resmål, javisst!

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar