16 maj 2010

Mt Everest , me like!

Efter en veckas trekking i Himalaya ar jag nu tillbaka i Kathmandu. Jag maste saga att jag foredrar bergen dar luften ar renare och folket mycket trevligare. Kathmandu ar otroligt smutsigt och trafiken ar hard och efter en timmes promenad ar man helt slut av all trangsel, tiggare och forsaljare.
Dock ar shoppingen ratt OK, sa de sista dagarna ska vi spendera genom att shoppa sa langt budgeten haller plus att det blir lite tempel.
MEN detta Himalaya, ah! Jag har fatt se Mt Everest tva ggr och det var lika vackert och maktigt som jag hade dromt om.

Nu maste jag hinna maila alla nara och kara som sakert ar oroliga pga alla demonstrationer och hemskheter ute i varlden som verkar forfolja oss.

Om jag inte hinner tidigare sa skriver jag nagon rad fran thailand!

Take care - Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar