20 maj 2010

Uppdrag flipflop i Kathmandu's myller

Nu ar aven Pia pa fotterna igen, vi har tryck i oss Imodium sa vi ska vaga ga utanfor hotellet.
Jag hoppas vi kanner oss tillrackligt kry for att ta oss till the local market och hitta ett par flippisar till mig. Har fortillfallet bara mina turistsandaler, som fungerade jatte bra i bergen, men som kanns onodigt klumpiga har i stan.

Dessutom matchar inte mina McKinley sarskilt bra mina nyfynna klanningar for 65 pix styck. Riktiga sommar karameller.
Vi ska och fira en nyfunnen van ikvall som fyller ar och det vore trevligt med nagot snyggt pa fotterna da :)

Annars at vi just en god frukost pa Kathmandu Guest House, gott men DYRT! De forsokte lura oss pa pengar men jag har blivit ratt vass pa det dar sa jag klottrade lite utraknngar pa kvittot och vips hade jag fatt ner priset och gav dem inte en krona mer. Sista gangen vi at dar!

Ikvall ska vi hamta ut var tvatt, smidigt att kunna lamna bort den och forhoppningsvis luktar den gott, for parfym ar nagot vi bada saknar i packningen.


Take care!

1 kommentar:

  1. Å jag längtar tills ni är hemma igen... Fast ni har säkert kul och tänker inte alls på oss här i somriga Suezia. Take care...

    SvaraRadera