21 maj 2010

Vit tvatt = orangea tvatt

Igar skrev jag att vi skulle hamta ur vara klader fran tvatteriet och jag hoppades de skulle lukta gott. De luktade sand och alla mina vita klader plus en rosa t-shirt har de flackvis lyckats fargas orangea! Suck.
Pa ett tag ska jag hamta ut dem igen och se om under skett. Annars vette tusan vad jag ska gora, det ar ju inte direkt sa att de varken vill eller har rad att ersatta allt det forstorda.

Idag sista dagen i Kathmandu, imorrn runt 14.40 lokal tid (+4h) flyger vi forhoppningsvis vidare, man vet aldrig med det har landet kanns det som.
Vi mellanlandar i Dehli for att sedan aka vidare till Bangkok. Vi forsoker halla oss uppdaterade pa laget dar och det ser ju inte bra ut som ni alla sakert vet, men jag tror fortfarande att allt gar bra bara vi haller oss pa andra platser an Bangkok. Vi maste bara se till att folja allt noga dar borta sa vi ar beredd att eventuellt aka extra tidigt till flyget da nar vi ska vidare igen.
Jag back till Svea och Pia mot NZ.

Hall tummarna nu att mina vita klader med flackar mot alla odds lyckats bli vita igen samt att flyget gar som planerat imorrn.

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar