23 februari 2010

Betyg för tupperware pajform?

Från och med igår har jag börjat plugga. Det blir inga nya högskolepoäng eller så, utan jag har börjat en starta-eget-utbildning, på 16 veckor. Jag har en liten idé som jag snart får veta om det är något att satsa på. Spännande!

Imorgon är det tupperwarevisning hos mig som gäller. Det är Lena som kikar förbi för sin första visning och försäljning.
Jag har tjuvkikat lite på tupperware's hemsida och föll för den här pajformen i silikon. Hade dock velat ha den i någon gladare färg men man kan inte få allt.
Någon som testat den och kan ge betyg?

1 kommentar:

  1. En silikonform för minimuffins är bla en av värdinnegåvorna som du har att välja på i morgon;)Dom är super, behöver inte smörjas och bakverket släpper lätt från formen!

    SvaraRadera